DAF - poleasingowy samochód ciężarowy dalekiego zasięgu

01:59

DAF XF to cała seria pojazdów ciężarowych, które przystosowane są do przewożenia ładunków na długich dystansach. Pierwszy samochód z tej serii pojawił się na drogach w 1997 i od razu zdobył prestiżową nagrodę najlepszej ciężarówki roku.

Dla przeciętnego kierowcy samochodu osobowego, szokująco muszą brzmieć liczby, które charakteryzują silniki DAF XF: 12600-12900 cm sześciennych pojemności i 340-560 koni mechanicznych mocy. To naprawdę robi wrażenie!



Jeszcze większe wrażenie robi przebieg poleasingowego samochodu ciężarowego DAF, który prezentujemy na poniższym zdjęciu - ponad 600 tysięcy kilometrów! Samochód ten wyprodukowany został w 2008 roku i kosztuje skromne... 109 tysięcy złotych brutto. Więcej informacji na jego temat szukajcie na stronach portalu Fmleasing. Znajdziecie tam także pokaźną liczbę ofert poleasingowych: samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych i nie tylko.



Podobne wpisy

4 komentarze

  1. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja nie posiadam uprawnień na kierowanie pojazdami ciężarowymi, ale może w przyszłości je sobie wyrobię. Ogólnie interesuje się motoryzacją i wszystkim tym co z nią związane. Na ten moment czytałem analizę https://kioskpolis.pl/oc-podatek-ceny-paliw-analiza-w-2020/ bo mnie ciekawi jak wyglądać będą ceny paliw oraz ubezpieczenia OC w aktualnym roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o mnie to ja nawet uprawnień na takie samochody nie mam. W sumie muszę przyznać, ze na pewno w każdym przypadku przyda się kontakt do pomocy drogowej http://pomocdrogowa.i-wroclaw.pl/ aby mieć pewność, że nie zostaniemy sami na drodze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń